Fredag den 13de!

Jag har oftast väldigt bra såna fredagar..knepigt men det är väl vara en myt det där. Vi började med jordgubbsplockning på Ängebäck med bästa moster. Eller MoFia som Theo kallar henne. Plockade ca 5liter sen tyckte vi att det räckte. Jordgubbarna är ganska blöta så vi måste äta dom idag och det som blir över fryser jag in. Killarna var jätteduktiga och nöjda hela tiden! :) Tog en sväng till Ica i skåre. Tänk att set kam vara så kul att få se en ny affär. Köpte lite gött till kvällen. Oscar var trött som attan och fick stanna hemma med pappa istället för att följa med på kvällens grillfest. Så jag tog med mig Theo och åkte till Frida och Per. Där grillade vi och pratade och lekte. Theo hade suuuperkul och barnen lekte och lekte. Han var så ledsen när vi skulle hem. Man blir så glad när de har sååå kul!! Några barn var även äldre och det är kul när de ändå leker utan att bry sig så mycket om ålder. Kom hem efter 22 och Theo somnade i mitt knä pang bom. Så go så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide