Fix trix och planering.

Kvällarna går åt till söka kurslitteratur, maila, planera osv osv. Det är mycket just nu men snart kanske jag har fått ihop de böckerna jag behöver och då kan jag andas ut..för ett tag.. :) Det är mycket annat trivandes också som tar oändligt mycket tid men som också blir kanon i slutändan, såklart. Jag och svägerskan ska stå på bakluckeloppisen på söndag. Det blir spännande!! Har plockat ihop massa saker och ska nu "bara" prissätta dom. Vissa saker är ju enkla...eller egentligen allt. Men tar lite tid. Fast tror att det lönar sig i slutändan ändå. Vissa kanske inte orkar fråga om pris när det inte står och istället lämnar.. Så detta blir nog bra! :) Kom gärna o hälsa på oss, o glöm inte plånboken!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide