Upponer.

Oj vad glest det blir mellan inläggen ibland. Energin tryter ofta på kvällen men vi har också haft kalajs i dagarna 2. Theo hade barnkalas i lördags och det var jättetrevligt..eller...hhaha..
Tänk er fyra barn i trotsåldern..ja ni fattar. De var vänner och ense ibland iaf! Alltid något!
Nejdå men det fanns ljusglimtar. det var tårta, fika, lek och fiskdamm. Som var väldigt uppskattat. Hade lagt ner en clementin, russin, en klubba och en mini-tablettask.
Vad tror ni kidsen åt först?! Clementinen?! Skulle inte tro det.. Hehe..
Theo fick jättefina presenter och såna jag själv inte skulle köpa. Enbart för att jag är skitkass på att komma på vad man ska köpa. Dålig på att prova nya saker osv.
Allt var uppskattat och han har lekt och provat alla saker under dagen. Jättekul att se!
Bilder kommer under morgondagen (meeen, lovar ingent som jag kanske inte kan hålla).

Har vart mycket prat om sovning sista tiden..blir ju det enda man tänker på. Tycker själv det blir jobbigt att hela tiden ha det i bakhuvudet. Jag har ångest inför nätterna. Vill inte gå o lägga mig men vet att jag borde göra det tidigare än jag gör. Men om jag väl lägger mig tidigt så somnar jag inte.
Så just nu sitter mycket i huvet. Oscar märker säkert på nätterna att jag är lite i obalans. Somnar han inte hyfsat lätt får jag smått panik eftersom jag är såå trött.
Vi fick barnvakt mellan fredag och lördag. Det var heeelt otroligt skönt att få ladda batterier.
Denna natten gick "mycket" bättre, främst för att jag kunde ta hans vakningar med lite mera ro. Det är ju inte en gång han vaknar om man säger.....
Har svårt att höra om andras barn som sover så gott och hela nätter osv... Inte alls för att jag inte unnar nån det men jag föredrar att slippa höra. Vill gärna ha det så jag med för detta är tamejsjutton tortyr.
Det är ju helt underbart att det verkligen finns barn som sover, det mår de ju så mycket bättre av. O föräldrarna mår också bra och har en helt annan energi och ork på dagarna, så njut ni som kan!!

Nog pratat om dissa nätter. Det händer faktisk mycket positivt just nu också!
Vi har bokat boende i Barcelona och vi är såå nöjda. Det kommer bli super och nu har vi nåt att se fram emot!!
Oscar är en solstråle hela dagarna. Gnäller väldigt sällan och nöjer sig ofta även om mamma gerjar med nåt.
Theo säger mycket roligt ojojoj vad det kommer roliga saker hur hans mun.
Han har börjat rita, jättefint!! Från en dag till en annan så ser man väldigt tydligt vad han ritar. Helt fantastiskt!
Får klicka bilder på mästerverken...

Ha en bra natt...det ska jag (förmodligen inte) ha!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide