Tränat...

...idag. Det var nätt o jämt att jag tog mig iväg men jag gjorde det och fan ta mig om jag inte gjort det!!
Har pms och känner mig sådär lagomt snygg och svullen.
Men som tur är går det över...
Jag känner mig så otroligt trött hela tiden. Det är ju mörkt hela dygnet känns det som.
Så nu längtar jag som aldrig förr till sommaren...vill ha den NUUUU!!!!

Sitter o knåpar ihop en sammanfattning av året som gått och inser att jag hade såååå mycket mer tid då. Jag bloggade ofta och mycket. jag skrev på ett annat sätt. nu är jag mest grötig i huvudet och vet inte vad jag ska skriva när jag sätter mig ner.
Jag tog mer bilder på allt möjligt.. Nu är jag glad om kameran kommer fram en gån i veckan.
Huset ser ut som ett upponervänt kaos. Orkar inte ta tag i det. Fast iofs så gjorde jag rent ugnen och ugnsgaller i förmiddags. O vek tvätt och tvättade... Men det märks inte för det tar aldrig slut. Aldrig aldrig slut..
Men så är det väl. Tiden blir mindre och mindre märker jag och det är väl bara jag vänjer mig.


Lite vår skulle sitta fint...även om jag vet att det är för tidigt!!!

Tjipp!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide