Oscar är....

...allt annat än sig själv. Sur och grinig, gråter och svårt att komma till ro. Vill inte äta och har jätteont i munnen.
Stckars liten... Stackars Mamma..hahha..
Nej men ärligt, jag var uppe innan 00 o gav han lite mat, vaknade till 01 men somnade om, vaknade 02,20 och var jääätteledsen, grät och grät. Gav ha mat men ville inte somna om. Så jag tog upp han o bytte blöja, tog tempen som visade nästan 39. Fick alvedon men somnade inte om....
Efter mycket gråt och skrik somnar han och jag lägger mig igen 04.40. Halleluja.
Vaknar igen 05.20 av en ledsen liten kille.. Försöker få han o somna om men icke.. Lägger han hos mig och vi vaknar 06.45 av skrik och gråt.. Robin fick gå upp innan han skulle till jobbet så jag fick vila lite till.
Jesus vilken natt.. Inte en tandjävel har spruckit igenom heller. Förbannat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide