Förberedning.

Idag kom vi i tid till dagis!! Jippie! :)

Snart blir det bakning inför helgen två kalas. Blir inte så jättemycket för vi ska ha tårta också.
Storhandling står på schemat i eftermiddag medans Robin är hemma med barnen. Ska ta en sväng till IKEA först och köpa en överraskning till Theo som han ska ha ha i rummet.
Imorgon fyller han 3år. Helt otroligt. robin börjar lite senare imorgon så det får bli frukost på sängen och paket på morgonen. Jag har ju varit väldigt dålig på det hittills..haha...bra mamma... Nejdå men första året förstod han ju inte mycket, andra året var han sjuk och vi hade haft kalasen helgen innan för att vi skulle resa bort.
Så jag får kompensera upp det i år!! Om han nu inte blir sjuk för 3:e året i rad....
Hoppas inte eftersom vi pratat om att han ska få ta med sig en sak till dagis på torsdag. Alla som fyller år får det. Som de sen visar och leker med vid samlingen och så sjunger de för födelsedagsbarnet.
Förra året glömde han bort att vi sagt nåt men om han skulle bli sjuk i år och missa detta skulle han ju bli grymt besviken...det vet jag. Så vi håller tummarna!

Insåg att jag har mycket att göra. So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide