Vänner.

Igår var vi hos Marie, Leah och Selma hela dagen. Leah fyllde 4år häromdagen och skulle firas såklart! Hon var nöjd med ett skrin med pärlor och paljetter. Men det bästa var nog ändå Dora-kakorna!! :)
Det är så kul att barnen leker så bra..nästan aldrig tjafs utan löser det mesta själv. Så skönt!
Vi vuxna leker också utan tjafs... ;)
Oscar tyckte det var roligt att få utforska nån annans hem!
Åkte hem med Robin trötta och slitna. Jag kände att jag inte var helt hundra.. Den här förbannade förkylningen vägrar ju att ge sig! Omtag för andra gången....börjar bli rätt trött på att känna mig sliten dygnet runt.
Men, nåt positivt är att ikväll/natt har vi barnvakt till Oscar. Robin hade ordnat så han kunde vara hos farmor när han är på lagfest! Jag behöver sova, bigtime!! :)
Inatt blev det ynka 3timmar. Kunde inte sova för halsen kliade. Oscar vaknade stupikvarten och vägrade somna om utan välling. Jag vägrade ge han så ingen välling från 00.30 åt han. Från 03 sov han bredvid mig och vaknade 06. Jag har inga problem med tidiga morgnar sp länge man sovit hela natten. Något nappinstopp hit o dit får man räkna med. Men att göra mat eller kämpa för att få nån att sova är pisstråkigt på natten. Så nu jävlar ska jag inte ge mig. Hoppas på mycket energipåfyllning efter denna natten så jag/vi orkar med kommande... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gooa de är=))

2012-04-14 @ 20:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide