Vad blir de??!!

Börjar seriöst undra vad som försiggår med Oscars sömn egentligen. Fan, varför sover inte ungen??!
Igår vaknade han första gången 23, sen 01, 03, 03.20, 05, 06,15.....
Jag brukar inte lägga klockslagen på minnet för jag är så sjukt trött på nätterna. Men av nån anledning gjorde jag de inatt... Var väl irriterad el nåt.
Theo har inte varit sig själv på flera dagar...kan inte avgöra om det är förkylningen el nåt annat. Men nu har jag fan fått nog. Man kan inte gnälla och grina 50% av dagen. Nu är det nog!!!
Nappen ska väck och tv blir det bara på morgon och kväll.
Det låter enkelt, bara att vara konsekvent. Men när nätterna är kaos och jag aldrig får en chans att hämta energi är det svårt. Tro mig, jag bestämmer mig ofta att nu jävlar kör vi!!
Men så kommer kvällen och tröttheten...
Nog klagat...måste sova. El hur det nu blir med det......suck..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det där med gråten, nappen och teven har vi här oxå! Jag tar ett djupt andetag, tänker att det är en utvecklingsfas - och sen håller jag mig från att bli skogstokig :P Idag skulle Henki åkt iväg på dan men han fick stanna hemma för jag pallade inte en dag till ensam med Harry som bara gråter och Nils som försöker få ett uns uppmärksamhet. Hoppas vi ses på ÖF imorn! Kram

2012-04-01 @ 22:56:56
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Sandra

Styrkekram från mig!

2012-04-02 @ 08:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide