Ska jag eller ska jag inte?!

Vädret är grått och tråkigt. Man blir deppig bara av att gå ut. Brukar inte klaga på vädret, det är som det är liksom. Men nu har det att varit grått och regnigt länge. Vill ha sol och värme!!

Funderar på om jag ska fortsätta med bloggen. Finns mycket energitjuvar i mitt liv och denna är just nu en av dom, tror jag. Läser andra bloggar och kräks på dom som målar upp de perfekta liven. Hur orkar dom? Fina bilder, fina kläder, fina bilar, fina hem, fina barn..allt e så jävla fint så man undrar hur dom får ihop allt ?! Med hem, familj, fritid, resor o se snygg ut med hela o rena kläder samtidigt.
En annan e glad om man får skita i fred....o om kläderna man tog på sig på morgonen är rena åtminstone till lunch!
Klarar jag av att hålla Oscars kläder rena i en timme är det en bedrift...

Nu var det ju inte detta jag skulle komma till...som vanligt. ;)
Tror det mesta handlar om att det är rätt mycket framöver.
Imorgon, Barcelona-gänget ska samlas o prata ihop oss inför resan :)
Nästa helg spenderar vi i Värmskog! :):):):)
Helgen efter det har jag 30-årskalas för familj och lite släkt. :)
Helgen efter det är det fest med tjejkompisarna. :)
Efter den festen och tillhörande bakfylla så ska det packas och planeras inför Barcelona- resan 14 maj!!
9maj är det info-dag på skolan i K-hamn.
När vi kommit hem från resan är det två testdagar i K-hamn..
SEN kan jag pusta ut o bara vänta...

Alltså, det är ju bara roliga saker som väntar!! Men det ska ju ordnas med mat osv osv... Så nu försöker jag planera o förbereda så gott det går. Inte helt lätt..

Ikväll ska jag iaf på Perfect Home-part hos Lisa... Ja ni hör själva, perfekt hem. Jag (o alla andra) är omringad av att det ska vara så perfekt överallt.
Man får ta det med en nypa salt helt enkelt.. Men vissa dagar är man mer lättpåverkad än andra dagar, så är det bara.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har diskuterat frågan om den perfekta familjen med Anna L ganska ordentligt en gång och vi kom fram till att paret i den familjen inte har något liv i hop och heller inget gemensamt att prata om....dom pratar inte med varandra och det finns bara falsk kärlek!

Jag tror att det är bättre att ha lite skitigt och oordning och massa kärlek istället!



Kul att du kommer på mitt perfekta hem party ;-) haha

2012-04-12 @ 10:35:02
Postat av: Hanna

Hahahaha.. Nu förstår jag inte vad du menar!?! ;P

2012-04-12 @ 12:54:17
URL: http://enbloggomhannao.blogg.se/
Postat av: Therése

Så är det Lisa!! Trevligt var det även om jag "bara" fikade! ;)



Haha Hanna...nej nån sån blogg läser väl inte du...?! :)

2012-04-12 @ 21:16:17
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide