Ojojoj.

Dagarna går och man hänger inte med alls. Jag har blivit så otroligt trött på kvällarna så inget blir liksom gjort. Jag brukade ju alltid göra nåt iaf eftersom det är svårt att hinna saker under dagen.
Jag prioriterar ju barnen i första hand och det är inte sååå kul när mamma grejar med annat. Lite måste det ju bli säklart...matlagning och disk är ju självklart och det tar sin lilla tid bara det.
Förr bloggade jag var och varannan kväll, nu blir det inte ens en gång i veckan., Via datorn menar jag nu.
Vad skulle jag gjort utan Iphonen?! :) Bra köp med andra ord....
Jag kom på förut att jag knappt använt kameran sista veckorna/månaderna heller. Herregud det är ju galet.. Vad har hänt? Tror det hänger ihop med sömn till största delen.
Inatt var jag uppe 3ggr.. Imorse gick vi upp ganska tidigt för Theo hade tid hos ögonläkaren. Jag har känt mig sjuk hela dagen, som om förkylningen tagit omtag. Inte ok!!
Det tar väl lite tid att bli helt frisk också när man inte "tar hand om sig" med tanke på att jag inte sover normalt.
Men men, nån gång vänder det ju...det vet jag ju men ljuset känns rätt långt borta.
Han somnar ju helt själv i sin säng utan problem. Så han borde ju kunna somna om själv under natten också tycker jag. Men nejdu...han ger sig bara inte och ju mer han skriker och gråter desto vaknare blir han...o då kan man hålla på i timmar. Tillslut tar tröttheten över...på mig/oss!!
Nog om detta..



Tog bilder på solstrålen förut, innan badtime som är en favorit här hemma!! Theo har också börjat gilla att bada igen. Skönt att oftast slippa bråka om det. De måste ju tvättas liksom!
Här badar vi varannan dag i regel...men vill Theo bada oftare får han det. O då hänger ju Oscar på annars är det sura miner vid badkarskanten vill jag lova. :)
Tänk att vi har fått två så olika barn!! Är helt fascinerad..! :)
Det de har gemensamt so far är samma föräldrar, samma skratt och att de väger lika mycket. 13 härliga kilon!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide