Magsjuka.

Då var det dags. Som jag bävat men ändå känt på mig att det skulle komma tillslut. Vi fick det inte förra året så det är inte konstigt att det slog till nu.
Theo spydde inatt men har varit pigg hela dagen tills lunch, blev få jättehängig. Fick feber och vill inte äta.
Han ville bestämt måla förut så jag tog fram alla grejer och sa att det var klart osv. Satte mig o Oscar vid bordet o väntade...o väntade. Jag målade en fjäril som han ville ha. Gick ut för att ge den till han o då hade han somnat lilla sjuklingen... Helt slut!

Jag o Robin äter vitpepparkorn och hoppas på det bästa. Oscar är supergnällig och saknar matlust. Men det är tänder som spökar där men vem vet. Jag tror inte han kommer undan tyvärr. Hade gärna tagit det istället för han...

Det är så jäkla surt att vi inte kan åka till Värmskog imorrn.. :(
Vi alla hade verkligen sett fram emot det. Theo hade packat väskan och jag hade börjat förbereda så smått.
Nu får vi vänta många helger innan vi kan åka...så jäkla typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide