Tänkte...

...skriva dagsläget för Theo också!! Men shit, jag örker inte.
Har varit på spinning idag/kväll och hujedamej vad det kännd redan. I nacken?!! Skumt men man sitter ju lite framåtböjd och min nacke/rygg axlar är inte i bra form. Men, det kan ju bara bli bättre!
Har idag skaffat mig medlemskort iaf!! Sååå jäkla gött!!! Att äntligen få tummen ur och börja med detta som jag så länge tänkt på men inte trott att jag skulle göra.
Det kommer kosta några kronor men eftersom jag jobbar inom Centrum Karlstad fick jag ett mycket bättre pris och det kändes väldigt skönt för min plånbok.
Det kommer ändå bli lite tajt...det vet jag. Men det är ju för en bra sak....

Imorgonbitti har jag tid på vårdcentralen. jag har en knöl inne i foten.. Vet inte om det är nåt nytt som kommit eller om det är en gammal fylleskada (ja ni hörde rätt) som gör sig påmind. :)
Jag fick en spricka ganske exakt där för flera år sen. Jag har ju inte slagit mig eller gjort nåt jag kan minnas nu så vi får se vad de säger.
Har ont när jag går och det värker, speciellt kvällstid efter en hel dag. Hoppas de hittar felet!

Nu sängen som kallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide