SATS

Imorse var jag på SATS med frida. Jag fick en veckas prova-på-kort. Vi körde spinning och jag trodde jag skulle avlida där ett tag...men jag överlevde och känner mig som en ny människa!!
Just för att detta var precis vad jag behövde. En spark i baken! Jag har funderat på detta länge men tyckt att det både är för dyrt och att det tar tid. Men. Jag måste, för att kroppen ska komma tillbaka efter två graviditeter och omkringbärande på två barn. Jag vill inte se ut som jag gör nu, så då är detta det enda rätta.
o sen är det skönt att få en timme när man bara fokuserar på sig själv också.
De har barnpassning så det bli säkert mycket dagspass vilket passar super! :)
Hur lyxigt är inte det, barnpassning?!
Det underlättar nåt helt otroligt och jag är ju alldeles i närheten om nåt händer.

Imorse tänkte jag att jag kommer inte ha råd med kort...men ska bli kul att träna en vecka ändå. Direkt efter träningen kkände jag att jo, jag har visst råd! Jag får helt enkelt ta mig råd! :)
Robin tyckte också att det inte var nåt att fundera på. :):):)

Nu kör vi!! Beach 2012!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide