Rosig...

...om kinderna. Är varm men fryser. ingen feber utan jag tror det beror på att vi var ute i 2 timmar förut. Det var ju inte varmt direkt.. Hämtade Theo på dagis och sen gick vi till affären. Efter det lekparken (eller tom två...) och åt mellanmål och lekte! Träffade en annan mamma med barn i samma ålder. Trevligt!!
Fick tvinga med Theo hem för jag frös som jag vet inte vad. MÅSTE ha varmare skor. Kanske får bli en ny vinterjacka också. Eller så lagar jag den jag har, om jag nu kan ha den vill säga!! Det är dragkedjan som lagt av. Tror det kostar 300:- att lämna in den för att få en likadan. Men jackan kostade mycket mer och är supervarm så det är det ju värt.. Vill inte behöva frysa nu när jag kommer vara ute så mycket.

Igårkväll somnade Oscar utan gnäll. Han har aldrig somnat så lugnt och stilla förut. Sen sov han till 00 då han fick liiite mat. 90ml vatten + pulver. Sen vaknade han 04 och fick 120ml vatten + pulver och vaknade lite smått 06 men vi drog oss till 07 iaf.. Väldigt mycket bättre än senaste tiden.
"Bara" två matningar. Inatt får vi se om det hänger i.. Jag ger mig inte, han SKA sluta äta under nätterna inom snar framtid. Enbart för att han äter rejält under dagarna så han behöver inget på nättterna egentligen.
Han har inte varit alls lika gnällig idag heller men oj vad han bajsar! Har gjort det i ett par-tre dagar. Tom 2 nätter i rad!! Det var ju flera månader sen sist han gjorde det..
Han sov dessutom som en stock hela dagen kändes det som. 9-12 och sen 14-16. Halleluja. Inte varje dag (heller inte vecka..) det är så bra!

Jag och Robin har slutat med godis. Vi ska även äta nyttigare. Vi har egentligen lite olika problem.. Jag äter för mycket godis och chips och andra onyttigheter. Dessutom äter jag mer än jag behöver, o för sent på kvällen.
Robin äter för mycket när han väl äter och sen äter han oregelbundet.
Så, vi får se hur det går helt enkelt. Målet är väl också att kanske kanske börja träna igen. Skulle vara sååå kul att få känna sig lite fin. Men men. Det ligger ju en del jobb bakom också, o tid och pengar.
Så vi får se helt enkelt! Får göra övningar hemam annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide