Party party!!

Igår hade jag lite fest för mina tjejkompisar. Det var himla sköj alltså!
Hade tema drinkparty så det blandades drinkar hejvilt. Ibland är det kul när man inte r för många, som igår. O eftersom det skulle göras drinkar så blir det ju lite mycket om man skulle vara fler..
Vi pratade, blandade drinkar, tvättade bort fläckar på kläder (kul lördagsnöje) och avslutade kvällen på Blue Moon Bar. Grymt kul! Träffade lite bekanta ute o det är ju alltid roligt eftersom man sällan ses annars.
En annan är ju i princip aldrig ute längre heller.
Vi åkte hem och vi var inte mindre än 4 tjejer som sov här! Gjorde lite bakfyllemat och soooov. Visserligen bara 5 timmar men ändå. Jag har inte sovit 5 timmar i sträck på läääänge. Så jag har vart riktigt pigg idag, ingen bakfylla förutom aningens huvudvärk. Började må illa på eftermiddan men det tror jag beror på att jag ätit dåligt...

Åkte till pappsen och åt älgstek förut. Mums. Theo härjade som aldrig förr. Han var garanterat övertrött för ahn somnade på 5 min förut. Oscar sover också så ska nog lägga mig jag me. Får väl sona för denna utgång i några dagar till antar jag så det är bäst jag vilar...








Kolla Erik vilken snygg tjej du har!!





Kommentarer
Postat av: Lisa

Väldigt fin bild på Camilla! :-)

2011-11-07 @ 07:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide