Nystädat!

Känns helt underbart när man hinner dammsuga och torka golven i HELA huset på en o SAMMA dag. Det brukar bli hallen o köket som får första prio sen kanske jag hinner ett par rum dagen efter o så håller jag på..
Det är ju bättre o köra allt ordentligt så är det gjort sen. Tills imorrn eller nåt när det är skitigt igen.. ;)
Det får bli en dammsugning på lördag innan tjejerna kommer iaf. LÄngtar!

Dagen började ju pissigt minst sagt..o när jag hämtade Theo på dagis (förskolan, jag vet men tycker det känns lättare o säga dagis) glömde jag hans skor såklart. Funderade på om jag skulle gå o hämta dom men insåg att nej, det räcker att ha gått i mördarbacken 7 jäkla gånger på en dag. Tror ni jag kommer ha träningsvärk imorrn?!!! Jag känner redan av det...

Vi gick bara snabbt hem o hämtade mellanmål o sen vidare till lekparken. Hittade en ny o bättre lite närmare oss också.. :):) Så vi hade det jättemysigt!! Oscar sov så jag kunde ägna mig åt Theo. :)

Är inne i en period då det är såå svårt att komma på vad man ska äta. Är inte sugen på nåt och har så svårt att bestämma mig. Vill ju göra snabbt och enkelt varje dag men det funkar ju inte alltid.
Idag blev det iaf korv och mos. Theo älskar mos!! Han åt o åt o åt. Själv också.. Hemma brukar han vilja bli matad och efter en stund så får vi helt enkelt stöppa in en sked så han får nåt i sig. MEn han äter på egen hand mer och mer! SKönt för det går ju så bra o han kan...


Pappa har satt in lås och då vill såklart Theo öppna själv. Mycket -Kan själv nu!


Tittut!! -Mamma! Köpa kokos?! 2 5kronor tack.


Robin har satt upp fina fågelholkar som svärfar gjort.


Färdigbyggt!! Så gott som iaf. Theo tar en tur runt sandlådan (utan sand).


Kommentarer
Postat av: Fru Andrén

Ny och bättre lekpark? Vilken då? Vart då? :-p

Vad är bättre än den stor kullen?

eller den som ligger längs med "gamla järnvägen" :-D

Kram!

2011-11-02 @ 22:33:44
URL: http://fruandren.se
Postat av: Iris

Alltså, de andra är ju större men i mycket sämre skick. Den här hade jag hört talas om men trodde det var en sandlåda och en gungställning bara. Nu har kommunen ställt dit en lekställning med rutschkana och lite annat kul! Den ligger mellan innersvängen och älgvägen. Vid det stora grönområdet, Perfekt! Du får gå dit o leka Malin.. :)

2011-11-03 @ 08:30:34
URL: http://precissomdetar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! Jag beställer en likadan stuga/sandlåda tack! Pris ? ;D Hälsa o klappa på axeln att han är jämt görbra då! Fint det är o vilket toppenlekställe. Kramar

2011-11-06 @ 23:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide