Nu är det jul här i vårt hus...

I fredags var julgrejerna framme inklusive JULGRAN. Ja ni hörde rätt. :) 
Imorgon på första advent kommer Levi och Leah med familjer hit. Vi ska ha lite adventsmys med pepparkaksbak och så ska vi äta mat. Dricka glögg hade jag tänkt mig också!
Tyckte det skulle vara kul för barnen om julgranen var framme. O det gör mig ju inget om vi slänger ut den tidigare heller. Efter julafton är man trött på allt som har med jul att göra.
Imorgon får vi också äran att träffa lilla Selma, 1 vecka gammal. Leah har blivit storasyster!! :)
Åhh vad jag längtar, trots att jag har en egen bebi hemma. Men oj vad tiden går fort..han är ju i samma storlek som Theo nästan!
Nu svavade jag iväg, som jag brukar, haha.
Såhär mysigt har vi det hemma nu. Trots plusgrader och blåst och regn så har jag faktiskt lite julkänsla. Ser verkligen fram emot julafton. Vi firar hemma med våra båda familjer!! ♥




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide