Lungt och harmoniskt?!

Kanske synd att säga att det var det men vi har haft en väldigt mysig eftermiddag. Barnen har lekt hur bra som helst...förutom lite missöden som fingrar som klämts i dörrar, nån som ramla ner från sängen, nån som inte ville äta o sånt där. Men inget bråk mellan barnen och det var ju helt fantastiskt!
Annars är de ju i den åldern då det lätt blir lite småtjafsigt. -Den är MIIIIIN, osv..
Levi med familj och Leah med familj var här. Vi bakade pepparkakor eller var det kanske mer mjölkakor?! ;)
Det gick bra. De kavlade, mjölade, åt, mjölade...och...mjölade!
Pepparkakshuset hoppade vi över likaså att dekorera dom. Det räckte liksom och de ville inte
 sitta still mer.. Men lika gla var ja för de! ;)
Efter det blev det pizzabak. Micke gjorde degen. När den jäst gjorde jag och Leah ordning den på plåten och Peter fixade fyllningen. Bra teamwork och det blev jättegott!! :)
Imorgon gör jag och Theo pepparkakshuset och på eftermiddan blir det Öppna Förskolan.
Theo blev jätteglad när jag sa det förut!! :)
En dammsugning och moppning av golv måste klämmas in också..haha...ni förstår säkert varför... :)

Just det. Lilla Selma var ju emd idag. Sååå väldigt väldigt söt var hon och såå liten. Jag förstår inte hur man kan glömma så fort..har Oscar varit så liten, för bara 5månader sen?!
Helt ofattbart. Det skilde bara 15gram på dom två vid födseln.
Hon sov mest hela tiden men var ju såklart hungrig ibland..kul att de kom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide