Jul i vårt hus!!

Snart så iaf.. Har plockat (läs letat och slitigt) fram alla julsaker. Nu står allt nere i vårt vardagsrum (utbyggnaden) och väntar på att få komma till sin plats. Vette katten vart jag ska ställa allt men jag får greja och flytta runt på saker. Kuul!! :)
Pappa var här förut så han ställde en ljusstake i köket och tände den... Jag gick snabbt dit o släckte, haha, vill ju inte bli ovän me grannera! ;)

Har vart på Hammarö hos Lisa idag. Frida hämtade mig o så styrde vi kosan mot Lisa och Martins hus som de renoverar för fullt. Är nästan klart och det kommer bli superfint! Ska bli kul o se det färdiga resultatet och gött för dom att få flytta in inom snar framtid!
Vi hade en mysig dag med god lunch och en massa prat. Nästa gång är det min tur att bjuda hem girlsen. Vi är ju lediga alla tre så man får ju passa på när man kan.

Dags att julpynta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide