Jomenheeeej!

Har vart en toppendag idag.. Hade förberett packning osv igårkväll för att åka till Marie och Leah på morgonen. Klockan nio gick bussen mot stan. Oscar sov så vi tog en promenad till VÄgmästaren från torget. Lekte, åt mat och fikade. Sen ut i lekparken innan vi begav oss mot syster. Gick förbi Camilla på jobbet o sa hej!
Tog en tur förbi Lagerhause och inhandlade lite diverse...
Sen fikade vi hemma hos syster och tittade lite på Hitta Nemo. Bytte te mig en spritflaska!! Haha.. Men det var ju preeecis den jag ville ha och som fattades till morgondagens drinkkväll!! :)
Får se vad ho vill ha istället..har ju lite i barskåpet! :)
Robin hämtade upp oss o så åkte vi hem o gjorde lite god mat. Nu är det Idol och jag ska lägga mig direkt efter..
Vill ju vara i någorlunda bra form imorrn när mina tjejkompisar kommer på drinkpartyyyy!!! :)
Ska bli så  himla kul och framförallt gött o bara få vara JAG. Prata utan att bli avbruten, sitta på röven utan nån som gnäller, ska sova, äta osv.. Bara vara helt enkelt. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide