Fokusering.

Just nu ligger mitt fokus på träning...hmmm....hur kom det sig??!! Jag har ju inte varit inne i den svängen på länge men nu ka jag inte vänta på att få komma igång. Ska bli jätteskönt att komma igång igen.
Få röra på döfläsket och väcka musklerna till liv.
Det gjorde jag visserligen idag ganska ordentligt. Ingen jättehård träning kanske men efter spinningpasset igår så kändes det när vi styrketränade idag. Jag o Frida alltså, min PT. ;)
Skämt åsido...men jag fick gå efter hennes schema som hon fått av sin PT. Det är ju utformat för henne men vi är i samma sits. Graviditet och kejsarsnitt så jag körde på o tyckte det var jättebra.
Konstaterade efteråt att jag är grymt svag i rygg och axlar..vilket jag också märkt tidigare.
Köpte en ny sportbh och ett par till byxor idag. Nu ska här tränas!!

Typiskt mig att gå all in och sen lanar jag av...men jag ska banne mig fixa detta!
Håll tummarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide