Denna morgon/förmiddag går nog till histor...

Denna morgon/förmiddag går nog till historien som sämsta någonsin.. Oscar börjar bli hungrig för 3e ggn kl.05 (skjut mig tänkte jag då), förbereder mer mat som Robin får ge, vi går upp 06.50, är 25min sena till dagis (theo kan inte slita sig från tåget), theo ska absolut åka i SIN vagn själv, övertalar honom om att han kan ha Oscar i knät, jag småspringer hem o hämtar kuddar jag ska lämna tillbaka på jobbet(varför tog jag inte me dom direkt) o ser att jag glömt lämna ryggsäck me överdragsbyxor, går tillbaka o lämnar, missar bussen o undrar vart kvittot till kuddarna är, går hem o hittar kvittot, går till bussen som åker förbi (2min för TIDIGT).Orkade inte gå en meter till så jag fick snällt vänta i 20min på nästa. Ett SNABBT besök på stan sen hem o städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide