V.38

Hoppade över en vecka...vet inte vad som hände men förra veckan var hektisk minst sagt! Eller det var iaf väldigt dåligt med egentid. Theo var hemma från dagis och vi hade lite inplanerat.
Sen somnar han ju inte 19 på kvällarna direkt.. Snarare 21. O då är jag så trött att jag e helt gråtfärdig.

Är just nu ganska vätskefylld!! Fötterna spänner rejält och dom kliar lite...eller sticker kanske jag ska säga.
Händerna är det likadant med och vaderna. Inte konstigt heller med tanke på det varma vädret!!
Är ändå glad över att det kom så sent. Jag behöver ju bara gå med det i 10 dagar till...sen ska lillebror ut är det tänkt! :)
Fick en tid då vi ska infinna oss häromdagen. 07.15...piiip! Härligt!! :)

Annars då..hur mår man egentligen...?! Alltså jag ska väl inte klaga för jag mår riktigt bra o det känns inte som att jag ska föda snart men ändå.. Jag är vääldigt sliten, orkar inte böja mig ner för mycket efter grejer på golvet tex. Ber gärna Robin om hjälp då. Det är bökigt att klä på Theo o byta blöja.
Vissa ställningar är hemska..typ tvätta håret över badkarskanten o sånt.. Ländryggen orkar liksom inte.

På kvällarna..o ofta eftermiddagarna är ryggen slut efter dagen som gått. Theo vill inte bli buren lika ofta..tacka gud.. Lika bra han vänjer sig då jag inte kommer kunna bära honom på ett bra tag sen.
Det gör ont när jag sover..höfterna är värst. De domnar liksom o gör jätteont om jag ligger på en sida för länge.
Så jag snurrar runt typ hela natten..haha.. O vad jag kissar!! Herregud..så vart det INTE med Theo.
Högst en gång per natt. Nu kan det bli uppemot 5gånger!! Inte kul men vad gör man?! :)

Såja..nog med klagande! Snart är han här vårt andra underverk och som vi längtar!!!
Ska inhandla det allra sista imorgon..eller kanske sen. Ska bli skönt att ha allt ordnat... Då kan jag slappna av! :)

Bild på magen kommer sen... Nu ska jag till barnmorskan och undersköterskan för att ta bort mina 2 hela stygn.. ;)

Förresten...för er som undrar. ;) Jag har fått bristningar...halleluja vad jag väntat o längtat. Inte! :)
Men sånt e livet och det är ingen katastrof! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide