Undrar...

...vad Theo säger när jag berättar att vi ska åka till Blomsterlandet när han vaknar?! :)
Jag kan ju alltid muta med en Piggelin vid kassan... :) 
Våra pioner måste ha stöd...o det nu! Har hört att får dom det inte tidigt så är det ingen idé.. Vi hade ju hur många såna där stödkragar eller vad det heter men det var nån som slängde dom..av nån anledning. Så jag får köpa nya..tråkig utgift men sånt e livet.

Blir några fler blommor till altanen också..men sen tror jag banne mig det får vara nog. Ska plantera om nån blomma o flytta på en annan så är det klart sen.
DÅ blir det en bild...som jag har sagt ett tag. Det tar sin tid... :)

Idag är vi inne i juni månad...helt sjukt vad tiden går fort och om bara 2 veckor är det dags för lillebror att anlända..jag längtar ihjäl mig nu!!! :)
Ska inhandla ett par nappflaskor som har en såndär ventil i botten.. MAM är det som har dom. Tror det kan vara bra...så man förhoppningsvis slipper magknip. Men men...räknar med att det kan bli det ändå.
De brukar ju säga att får bebisen kolik så visar det sig ungefär efter 3 veckor..men det är naturligtvis olika!
På Theo var det så iaf...o höll i sig till 3-4månader. Härlig tid de där! ;)

Ersättning ska jag köpa hem och några fler blöjpaket. Fick kuponger på posten igår så lika bra att köpa de direkt.
Shit vad kuponger man får när man har barn. Helt otroligt! Är ju iofs med i vissa klubbar o så..men kostar ju inget och att sen få en kupong på 50:- är ju inte helt fel! :)
Vi kör iaf med Liberoblöjor...har vi gjort med Theo heeeela tiden och är jättenöjda. Men det är såå olika. Det beror lite på kroppsform tror jag.. O Libero passar Theo bäst! :)
Får verkligen hoppas den lilla kan ha dessa blöjor då vi köpt väääldigt många redan.

Annars är det nog nån som blir väldigt glad när hon får ett parti blöjor... ;)


Nyblivna föräldrar. Snart är vi där igen! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide