Tillbaka...

...efter en helg i Värmskog! Vi åte lördag morgon o kom hem igår eftermiddag.. Så gött har det varit!
Jag har faktiskt bloggat via mobilen men det har tydligen inte gått fram ser jag...drygt!

Vi gav oss ut med båten direkt vi kom fram..ett litet ombyte vid bilen bara så var v i redo. Vi solade lite o badade. Ja, inte jag då förståss. Det var väl ca 17.19 grader i vattnet. Vi låg ju i en vik så det var väl varmare där o blev under dagen. Barnen badade o hade jätteroligt!
Theo är ju lite förkyld fortfarande så han var rätt sliten på kvällen men skulle han somna för det??!
Nej nej..låg o krånglade o kämpade emot ett bra tag. Då var killarna ute o fiskade o jag var totalt slut. Som varje kväll. Men efter lite hjälp av Linda så somnade han tack o lov.

Söndagen blev det båten igen men en annan strand. Theo var grinig nästan hela dagen igår men det var också mysigt. Han vill ju inte äta alltför mycket när han e sjuk så det är ju en blandning av förkylning o att han inte får energi.. Svårt de där! Hoppas han äter mer idag. För imorrn blir det dagis!!
Han är ju inte snorig nu om han inte gråter..för DÅ kommer det en del..bläää...

Nu blir det frukost och påklädning..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du haft en bra helg! =D

2011-06-06 @ 09:10:00
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide