Slempropp?!

Ärligt gtalat. Jag blev liite nervös förut. Tror min slempropp börjar "släppa".... Behöver ju inte alls betyda att det händer nåt mer men ändå. Vi väntar ju på fredagen men har ju hela tiden haft känslan att det säkert startar innan.
Nu får vi se...fick lite smått panik och har börjat packa min egen väska ifall...ifall. Men imorgon är det ju bara 4 dagar lvar!! Iihhh..vad jag längtar!! :)
Men jag/vi väntar ändå gärna till på fredag...

Ska ju ha avslutning på dagis imorgon 16.30 i Mariebergsskogen o jag har hand om presenterna. Tänkte att det är lika bra o packa in grejerna så det är gjort...ifall nån annan får åka dit o lämna dom..ifall ifall. :/
Nu gäller det bara att få in pengar från alla också..inte det lättaste när vi är så sent ute. jag vet..dumt dumt men man väntar hela tiden på att nån annan ska ta tag i det.
Men är iaf väldigt nöjd med det jag köpt o hoppas de andra föräldrarna och
framförallt "fröknarna" blir det också!!! :)

Nu blev det inte te att sitta ner så mycket på kvällskvisten då jag fick ett infall o bytte sängkläder också..haha.. Vill ju inte komma hem från BB o ha skitiga lakan!! :)
Så sängen får det bli inom kort. Sov inte såå mycket o bra inatt inte!
Men roligt hade vi..o det är ju huvudsaken. Var gaaaanska irriterad på Robin när vi skulle hem. Han var aprak och töla på om ingenting. Jag tyckte han var en fjortis och han tyckte nog han var jätterolig!
Så är det när man är nykter...det var enda gången jag märkte av det. Sen var jag llika med som
alla andra..så det så! :)
Kom 3:a i tävlingen också...himla sköj!! :)

Håll tummarna att vi slipper värkar inatt!! Jag ska INTE ha barn inatt inte..no no...!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Aaahhh, spännande! Hoppas hur det än blir att det går bra! :) Tror det är dax inomkort här med. Spyr som en tok o vattnet kan ha börjat gå. Det el så kissade jag på mig inatt. Trevlig läsning för ngn annan o.O Heh! Vi kanske ses då. Stoor kram!!

2011-06-13 @ 09:52:49
Postat av: Iris

Ja nu tror jag definitivt att den gått iaf...så nu får vi avvakta! :) Ojojoj...vi kanske får samtidigt då Sofie!! Haha..vore lustigt.. Hoppas det sätter igång för dig!! Kraaam

2011-06-13 @ 11:48:00
URL: http://precissomdetar.blogg.se/
Postat av: ewe

faaan va du sliter, tykker karn din ska göre mer ;D typ bädda rent osv ;D hehe....lykka te nu kram!

2011-06-13 @ 18:40:06
Postat av: Iris

Ewa...det tycker jag med!! Han fattar inte alls att jag är höggravid.. Sinnesjukt... ;)

2011-06-13 @ 19:53:54
URL: http://precissomdetar.blogg.se/
Postat av: ewe

Du får ha bättre pli på han ;D

2011-06-14 @ 11:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide