Midsommardagen!

Igår var vi i Värmskog och firade midsommar! Det var med nära vänner och vi hade det myyysigt! :)
Jag mådde dock lite dåligt hela dagen/kvällen..var lite frusen men tänkte inte så mycket på det. Trodde det var lite blodsockerfall eller att jag har lågt hb.
Vi åt och åt och barnen lekte både inne och ute. De hade ett eget litet bord där de satt o åt...såg såå roligt ut!
Theo var hur trött som helst men ville icke gå och lägga sig...eller han ville nog men har så himla svårt att komma till ro. Det har vart så sen vi kom hem i söndags..han sover på nätterna (med några undantag) men har svårt att somna in. Det har blivit några kvällar i soffan där han somnat tillslut..

Ju längre kvällen gick desto mer frusen blev jag...o hade ont i nacken. Typiskt feber men av nån jäkla anledning så tänkte jag inte på feber.. Skumt.. La mig efter byte av blöja, amning, bajsblöja, gnäll, ersättning..
Då hade jag leggings, strumpor, linne, morgonrock och duntäcke men låg ändå och skakade. Somnade nog pang bom o när jag vaknade runt 3 så var jag hur varm som helst!
Fick klä av mig, amma och lägga mig i soffan. Sov lite till 6, ammade och la mig i sängen. Då var jag frusen igen..o så höll det på. Varm kall varm kall...usch. på morgonen var jag helt snurrig. Tog tempen o den var på 39,6!!! Inte konstigt jag mådde dåligt...  
Självklart hade jag glömt tabletter hemma så jag fick ta flytande alvedon till barn. :) 

I bilen hem mådde jag dåligt igen..o när vi kom hem var det raka vägen till sängen, efter en ipren. Där la jag mig med kläder på och somnade!! Hör o häpna.. Jag somnar vanligtvis aldrig på dagen. Men jag var så slut o sov i 1½ timme.. :)
Mådde bättre när jag vaknade men så har det kommit o gått under dagen. Bättre efter ipren men efter några timmar högre feber..drygt!!! Är det inte bättre imorgon får jag nog ringa till avd.11...eller nåt. Jag är ju inte förkyld eller nåt utan endast feber..o det är väl inte så jättebra efter ett kejsarsnitt vad jag förstått.
Storebrodern i huset spenderar iaf natten hos Farmor och Farfar...skönt med tanke på min dåliga ork. :/

När vi kommit fram till Värmskog insåg jag allt jag hade glömt..herregud det var inte en sak!! Haha..hjärncellerna blir mindre o mindre..närminnet e som bortblåst. Tur att Linda har resurser så det ordnade sig såklart.
Hade iaf kommit ihåg morgonrock! :)

Nu ska jag göra mig klar för välbehövlig sömn men först amning...om Oscar har tänkt sig vakna förståss! :)
Inte kul o lägga sig o sen få gå upp efter en liten stund. Då är det bättre o lägga han vid bröstet precis innan läggdags så det är gjort iaf! :)

Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide