Kropp o knopp

Det känns i hela kröppen att jag har fått mycket gjort idag... Men shit vad jag är sliten nu!!!

Jag har lämnat Theo på dagis, åkt till stan, ansökt om några semesterveckor, köpt skor till Theo o Levi, skor och kläder till Robin, smågrejer till mig själv, ros och jordgubbar, bakat 2 kladdkakor, lagat mat, dammat, dammsugit, tvättat, torkat golven, lekt med Theo, fikat med syster och Theo, försökt lägga Theo...

Nu ska jag duscha, raka benen, färga ögonbryn och fransar, göra en kall sås till imorgon. Sen...sen ska jag sova!!! O jag ska sova gott o länge. Hoppas jag! :)
Ska få till en magbild också..


Kommentarer
Postat av: Berit

2011-06-09 @ 13:11:29
Postat av: berit

Ta det nu lite lugnt.........lägg dig och vila med benen på bordet!! Kram

2011-06-09 @ 13:13:49
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide