Inskriven!

Var till spec-mvc imorse och pratade med bm, narkosläkare och läkare. Tog prover o ställde frågor. Allt kändes jättebra så nu är jag inte ett dugg nervös! Helt otroligt...men det beror verkligen på vem man kommer till.
Narkosläkaren var hur skön som helst..så tack vare han är jag lugn! :)

Nu yrar jag mest runt här hemma...packar lite, städar lite, småäter och tänker på allt jag inte får glömma.
Det jobbigaste nu är Theo...det blir några nätter utan honom o det känns jätteskumt! :/
Har tänkt innan att det är ju lungt..han har det bra där han är..o det VET jag att han har men ändå.. Kommer sakna honom mycket..har tom gjort det sista dagarna när han varit på dagis. Velat ta vara på varje minut ensam med han. Men men..han har det bra o det är huvudsaken. Vi ses ju efter helgen! :)

Nu är det hämtning, mellanmål, lek och matlagning som väntar!! :)
Sista dagen då vi är 3 i familjen.....


Kommentarer
Postat av: Madde

Lycka till imorgon! Sen är ni 4a i familjen :-)

Hls

Madde (Williams mamma)

2011-06-16 @ 18:01:39
Postat av: Iris

Tack så mycket!!! :) Det är en väldigt konstig känsla...att plötsligt bli 4a!..men jag längtar! :)

2011-06-16 @ 18:19:06
URL: http://precissomdetar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lycka till! Det fullkomligen sprutar ut bebisar nu :) Sofie och Jocke fick en dotter imorse! Kram!

2011-06-16 @ 18:30:21
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide