Hemma!

Vi kom hem runt 13 idag...skönt att vara hemma. Kunde fått vara kvar en dag till om vi velat men kände att vi ville hem, både till Theo o själva hemmet. Det blir lite lätt enformigt o fy bubblan vilken äcklig mat jag har ätit! :)
Frukost o kvällsmat var gott men annars såå,,näää,,bblläää.
Men vad gör väl det när vi fått vårt andra lilla underverk?! :) Den kärleken kan man leva på länge...

Kejsarsnittet gick hur bra som helst!! Över förväntan...personalen var a och o. Ska berätta mer i detalj när det finns mer tid.
Nu väntar jag på att Oscar ska bli mätt o sen blir det sängen. Förhoppningsvis... Har sovit ca 11 timmar totalt på de senaste 3 nätterna. Men känner mig inte sååå trött man kan tro. :)
Oscar ammade mellan 22-04 inatt...mindre kul men tydligen vanligt andra dygnet!

Nu provar jag att sova...håll tummarna!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide