Hemma...

....efter 6 långa timmar på akuten. Efter att ha pratat med sjukvårdsrådgivningen på förmiddagen då min feber inte gått ner så tyckte de att vi skulle åka in direkt.
Feber i sig är ju inte farligt men såhär nära inpå ett kejsarsnitt/förlossning är det mindre bra..
De tog en massa prover o det visade sig att jag hade ett crp på 280. Det är högt om det ligger över 100... Så jag har nån slags infektion i kroppen men de kunde inte riktigt säga vad eller var... Har inte ont i snittet eller magen..inte heller brösten. Gynläkaren tyckte det var skumt och var väldigt osäker på om hon skulle skicka hem mig eller lägga in mig. Hon pratade med sina kollegor och jag fick antibiotika att äta hemma. Tack gode gud! :)
Ska tillbaka på onsdag o lämna mer prover och för undersökning. Är förhoppningsvis bättre då!
Mitt hb var på 94 så det är ju en anledning till att jag är lite småyr och trött.

NU ska jag sova.......ZZZzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZzzZZzzzZZzzZZzzz


Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch tackars!! :( Krya på dig kramar från oss!!

2011-06-26 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide