Grus...

...i ögonen!! Herregud...har nog aldrig varit så trött som jag är idag. Jag var uppe o kissade 05..somnade om en sväng och 05.30 vaknade Theo. La han i vår säng o han somnar ju nästan alltid om då men icke då.
Puhhh,,,var rätt sleten när jag gick upp 06.30. Han skulle då inte somna om.

Nu är han jättetrött...o jag med! Han kan sova på dagen men inte jag...vilket betyder att jag får gå som en zombie tills det blir kvällen...drygt!
Passande nog så är Robin ute med jobbet ikväll. Kommer inte hem emellan så blir själv hela dagen. Det är ju ingen katastrof men dagen känns vääldigt lång när jag tänker på den!!
Theo är förkyld också så inte så värst pigg nu men är rätt säker på att han blir bättre bara han får sova..o idag blir det tidigt!!! :)

Igår premiäråt vi på våra nya utemöbler! Funkade grejt..men vi märkte att bordet kändes aningens högt.. Men vi har ju inga dynor i stolarna så kan ju vara det. Kanske blir ett inköp av såna till sensommaren eller så..
Inte för att det behövs egentligen men det är ju lite goare för rumpan om inte annat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide