Gjort stan...

igen,,! Haha,, ingen jättetur men jag var in på jobbet, till konsum, akademibokhandeln o köpte 3 fotoalbum. Då har jag o greja med denna vecka. Alla Theos bilder ligger i en hög. Hans fina album gick tyvärr sönder för länge sen o jag har varit trög trög trög. Varför tar inte pappan tag i sånt??!!! ;)
Köpte en målarbok till Theo också. Den får han nog efter helgen. När vi kommit hem från BB. :)
Stannade på Bm´s o köpte en ansiktsrengöring också.. Nu har jag försökt klara mig utan den i 2 månader och det går INTE!! Finns ingen som är så bra...o den är dryg. Har den i ca 6månader o det är bra!!

Tror definitivt att slemproppen gått.. Ska inte gå in i detalj om hur jag vet det..haha. Men så är fallet och det bbehöver inte betyda att det drar igång nu..inte alls. Men inom en vecka brukar det väl göra det. O då ligger vi förhoppningsvis redan där med en bebis! :)
Har inga andra känningar så..förutom att det gjorde djävulsk ont i ländryggen imorse..o det gick över på 10sek. Så...nej inget annat!

I eftermiddag är det avslutning på dagis. Vi ska vara i Mariebergsskogen och titta på djuren, ha aktiviteter o äta lite. Jag tänkte först göra en kycklingsallad med kom på att jag kan göra tunnbrödsrullar istället! Lite smidigare för speciellt Theo att äta!! :)
Han började prata om detta redan imorse så det ska bli väldigt kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide