Drar ihop sig!

Idag har vi bakat tamejfan hela dan! :)
Var lite smådumt...var helt färdig när bulldegen jäste...o då visste jag att det var minst lika mycket till o sen all disk...puhh...men vi tog oss igenom det!
Theo har varit helt fantastisk idag!! Inte fällt en tår eller gnällt när mamma varit upptagen eller lite stressad. Men han ville inte riktigt vara med vid baket så lite taskig kände jag mig. Ville ju ha en rolig dag med honom!
Men han lekte så snällt med sina lastbilar runt mina fötter. Hällde på lite pärlsocker på bullarna och hjärtan på snickerskakorna. Sen myste vi i soffan mellan varven!

När Robin äntligen kom hem, han jobbade över idag, så blev det lek ute och lite bullar! Gött men Theo ville icke ha..haha.. Rolig han!
Skulle precis äntra badet när det började smattra på taket.. OJ vad det regnade...och haglade! Theo var helt fascinerad så vi satt i rummet vid altanen och tittade.. O så vips upptäcker vi att det regnar in! Haha..herregud...så det blev fart på Robin. Ut i garaget, hämta stege och grejer. Jag sprang efter trasa o hink.. Flyttade på blommor på altanen då de stod dumt till...hade ju precis vattnat dom så det behövdes inte en droppe te!

Det fixade sig iaf tillslut men bara provisoriskt. Jättetajming är det också men Robin får ta tag i det när vi kommer hem helt enkelt.. :)
Nu är det lite myspysljus. Gött ibland när det är lite mörkare..ska lägga mig snart o då är det inga fel!

Imorrn är det en dag innan dagen D...kommer gå i ett!! Har hur mycket som helst att göra innan vi åker in på fredag morgon. Ska dammsuga, kanske tvätta golven, plocka iordning, packa Theos väska (han är ju borta 4 nätter), min väska, tvätta, vika tvätt osv... Puh.
O inte minst ska vi till spec-mvc där vi ska skriva in oss, prata med narkosläkare, läkare och bm. DET ska vi inte missa! Blir intressant... :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide