Dog lite...

Herremingud vad jag är trött!! Nu är det inte mycket energi kvar i denna kröppen...
Kände direkt imorse att jag var sliten, tänkte det berodde på vädret o det kanske det gör. Vem vet!
Satt vid datorn o det är ju helt värdelöst, får bara huvudvärk! Så jag åkte en sväng till ikea, köpte inget speciellt. Åkte förbi affären o köpte ägg för jag skulle baka.
Hem o hämta Theo o vi åt mellanmål, sen kom Maria med sin Leo! Det var trevligt värrre de!! :)

När de åkt hem var det dags för middag, fiskbullar i dillsås o potatis. Lätt att göra iaf! O Theo äter som en häst så det är bra! :)
Sen hade jag ju tagit fram allt till bakningen så det vara bara att sätta igång trots tröttheten... Skönt att ha lite i frysen till veckan o framåt. Kan tänka mig att det går åt då! ;)
När jag var färdig var jag så slut så jag trodde jag skulle somna i soffan...o det hör till saken att jag ALDRIG somnat i soffan tidigare..kan inte. Tog 2 panodil då huvet sprängde..la Theo som somnade på stört.
Tackar vi för! :)

Nu blir det kvällsmat, en dusch och bums i säng. Hoppas på en piggare dag imorrn. Vi ska baka bullar iaf...är planen. Ibland är det lättare att hitta på saker än att bara slappa. Varken jag eller Theo mår bra av det...

Theo ska ju sova borta torsdag till måndag så jag vill passa på att göra nåt kul med han, o baka älskar han! 
Sen är vi ju 4 i familjen o jag kanske inte är så jättepigg till att börja med...
Bestämt idag att vi väntar med besök tills vi kommit hem. Vill att Theo ska få träffa sin lillebror först. O jag vill ta det lungt och försöka med amningen i lugn o ro...o såklart lära känna vår nya familjemedlem!!
Sen vet jag inte hur det är med besök där vi ligger heller...hur o när man får komma osv..
O hur jag mår blir ju också intressant...har ingen aaaning om hur kroppen reagerar på ett kejsarsnitt. Det är ju olika från person till person så vi får se helt enkelt! Fredag förmiddag ligger jag ju iaf på uppvaket tills jag mår ok o vi får ett rum...nånstans. Hursomhelst ska det bli såååå roligt!
Är såklart lite nervös o lär bli mer ju närmre fredag vi kommer men ändå.. Längtar!!! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Du ska se att det kommer gå bra Therese. Ska tänka på dig på fredag. Många kramar Anna

2011-06-15 @ 11:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide