Detta...

...med amning är inte lätt!!
Tack för era kommentarer och råd!! Det är just precis så jag håller på nu.. Bvc sa samma sak o som tur e hade jag kvar ett Mepitel-plåster sen sist. Det har funkat bra idag..han har sugit på rätt sätt med undantag föt ett par "feltag"...djävuskt ont gör det!!!!
Inatt var jag gråtfärdig o kunde inte nudda brösten så ersättningen åkte fram...inte vad jag planerat men vem bryr sig.. Jag ammade en stund o sen gav jag 40ml ersättning. Inte mycket alls men Oscar sov som en stock i nästan 5 timmar!! :) Vaknade relativt utvilad FÖRE alla...haha..

Vi hade bestämt att ta en tur till stan på förmiddan o vi kom iväg strax före 11. Det är ju lite pyssel me 2 kids o vi har ju inte kommit in i några speciella rutiner än..  Skönt ändå att vi är 2 hemma i 7 veckor!! Lyx! :)
Köpte 2 par skor till Theo och ett par jeans. Han har växt en hel del denna våren!!
Vi fick även tummen ur o inhandlade en ny hemtelefon. Det var liksom dags...o våra föräldrar kan nog hålla med om de... ;) Vi svarar i princip aldrig där då den antingen är urladdad eller så hör vi den inte då den sitter i laddaren.

Robin köpte nya tröjor...välbehövligt!! Själv fick jag nöja mig med...med...ingenting! Skulle ju haft både deo o mascara men glömde allt. Typiskt!
Var iaf inne på jobbet o hälsade på o visade upp guldklimpen! :)

Imorrn ska vi till eftervårdsmottagningen o väga...o jag vill att de kollar för gulsot. Tycker han blivit mer gul i huden men kan ju va inbillning också. Sen fick vi en tid på bvc direkt efter för att prata o kolla amningen. Hoppas det går bra! Så jäkla typiskt att det ska krångla nu när jag lagt ner mig o kämpat för att det ska fungera.
Men men...det känns redan bättre så nu håller vi tummarna för att det fortsätter så!! :)




Kommentarer
Postat av: berit

Hej vännen! Ge inte upp hoppet! Men funkar inte amningen så är det ingen katastrof. Ersättning innehåller allt som behövs och dessutom kan Robin pallra sig upp på natten då! Kram Berit

2011-06-23 @ 08:37:19
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide