Dagen innan dagen D...

Blir bara mer o mer irriterad...vet inte varför..eller vet jag väl egentligen men det kansek är struntsaker.
Kanske börjar bli nervös eller nåt i de stilen. Vem vet?
Det jag vet är att Robin fick en grej att fixa innan nedkomst...EN grej..att skruva på skötdelen till skötbordet. O när gjordes det??! Jo för en halvtimme sen..efter en påminnelse.
Ibland blir man så trött att man bara blir ledsen.... Orkar inte vara en tjatkärring, VILL inte vara en heller..
Känns som jag kommer bli 3-barnsmamma. Hade hellre "bara" blivit 2barns. Iaf till att börja med! :)

Bebis lever loppan i magen...härjar runt som aldrig förr. Kanske känner på sig att det är nåt på gång?!
Eller inte... Han har ju varit rätt aktiv hela tiden så. Snart är det en dusch med nån trevlig sjukhustvål som gäller.
Innan jag börjar skrubba med den så blir det vanlig tvål o så ska jag raka benen, vem vet när det blir nästa gång?! :)
Tror jag packat allt iaf..lite smågrejs åker väl ner imorrn annars allt klart. Tror jag.

Kamerabatterierna laddas nu och jag ska göra mig redo för kvällen och morgondagen. Eller redo o redo, hur fan blir man redo?! Jag känner mig inte alls förberedd...eller gör jag det?!
Kan man överhuvudtaget förbereda sig på att det kommer en bebis?! Tror inte det..
Jag ska iaf försöka njuta till 110% av den första tiden med bebben..ska bli sååå mysigt.
Och....vi har ett namn nu.. Är så gott som bestämda med det. Vi hade ett namn som vi båda kunde tänka oss..o så får det bli! :) Om det nu inte är en tjej som tittar ut! Hahha..tror dock inte det!

Tänk på oss imorgonbitti...! :)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide