Bildbomb!!

Lite bilder sen sist...lillknodden växer o gror. Idag väger han 3570g. 200g ökning på 1 vecka....undrar hur det skulle varit utan ersättning...typ noll.. :/
Theo har idag somnat utan gråt...i bilen! Rätt skönt måste jag säga!! Har försökt tillbringa så mycket tid som möjligt med honom idag...han behöver det storebrodern!! :)


Ammar och Theo vill såklart va med mamma precis då.. O det går finfint!! :)


Stolt 2-barnsmamma!


Sååå vacker!!


Första badet på midsommarafton!


Sin pappa upp i dagen!


Midsommarmat med bästa kompisarna! Så goa så...


Här sover jag gött säger Oscar!


Här får vi plats alla 3 utan problem..eller...haha..


Tröttis


Robin tyckte det blev långtråkigt med 2 kids så han skaffade sig ett projekt. Lägga om hela muren och trappen.


Theo vattnar det törra gräset!


Här har vi inom några dagar mängder med jordgubbar!!! :)


Mormor kom som en räddande ängel o hjälpte till med lite allt möjligt! :) 


Vädrar rompan lite...goooding!!


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Vad fina ni är!!



Det är ingen som kan tro att du fött barn nyss, du är jättevacker!

Blir helt rörd när jag läser om svartsjuka syskon och utbrott hit och dit. I know the feeling! Och så blir man ju så bebissugen när man ser den lille<3<3<3 Så vacker! Men nej, påminner jag mig, inte gravid en gång till, och det räcker gott med två busiga tjejer;)

Jättekul att läsa din blogg hur som helst! Ha d gött! Kram Anna Bäcklund ( fd Möller)

2011-06-30 @ 21:17:10
Postat av: Iris

Tack snälla snälla Anna!! Det är ju såå jobbigt med denna svartsjukan men ändå skönt att man inte är ensam om det. O det går förhoppningsvis över...iaf det värsta! :)

Visst blir man sugen på en till...jag är det redan!!! Men man ska ha tid och ork också...o det vette katten om jag har! Kraaaam på dig

2011-07-02 @ 15:46:22
URL: http://precissomdetar.blogg.se/
Postat av: ämma

Gud så otroligt söta barn du har Tessan!! :)

2011-07-08 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide