Altanen...o lite runt om!


Nybyggt! Det fattas bara ett fönster i öppningen...o en liten blomhylla.


Här har jag satt en klematis som förhoppningsvis ska trivas och bli stor...


Theos leksaker.. Längst med planket har vi sått gräs. Tidigare låg det plattor och en vinbärsbuske där.
En sandlåda finns i planerna o den ska stå i hörnet mot fönstret.


Gräset har börjat grott där vi hade trädgårdsland förut. Jordgubbarna fick vara kvar! :)


Theos skottkärra ska inte stå där... Jag råkade döda blomman när jag skulle byta kruka...typsikt!


Jag o Theo köpte några nya blommor förut så nu ska det dofta gott på altanen också!


Nya gruppen och Theos tält.


Lobelia i blom...


Tvillingsporre...

Japp det var det! :)


Kommentarer
Postat av: berit

Jättesnyggt!!!

2011-06-01 @ 20:33:06
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide