Torsdag...

Jag är trött..så så fruktansvärt trött! Har kämpat för att hålla ögonen öppna inatt vid matningarna.. Gått sådör och jag nickar till rätt var det är. Inte likt mig men de blir väl så.. Ganska intensiva dagar och sen ingen ordentlig vila nattetid. Men det är ju en period i livet o bara att ta sig igenom liksom..puh..på nåt sätt.. ;)

Theo somnade återigen vid 21.30 igår..som han gjort några gånger. Fan va drygt!! Börjar ana att det kan bero på att han e lite mörkrädd. Pratar en del om spöken och jag försöker svara att de är på låtsas och att det inte finns några. Stackarn förstår ju inte riktigt... Han har somnat i soffan rätt många kvällar nu. Börjar bli jobbigt för egentiden...haha..eller nej. Jag menar plocka-undan-alla-leksaker-och-vika-tvätten-och diska-och-städa-tiden den finns liksom inte.. Blir svårt att hålla ordning då.
Under dagarna är det ingen idé då åker allt fram lika fort som det plockats bort, så kvällarna är optimala till det.

Idag ska jag ta sista proverna för att bli friskförklarad, förhoppningsvis! :)
Efter det åker vi till stugan i Skärmnäs där vi stannar tills imorgon. Gött..men kanske jobbigt också. Det får vi se!!
Kul för Theo iaf att få åka lite båt, fiska, åka fyrhjuling osv.. Blir sköj!!

Dags att sätta fart...allt tar lite längre tid nu av nån anledning.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide