Tiden...

...går så jäkla fort!!!! Jag hinner knappt med att gå på toa nuförtiden. Haha..men jag klagar inte på nåt sätt. Tycker livet är gööööttt just nu och försöker njuta av sommaren, familjen, vännerna osv.. Men..det är så svårt att få tiden att gå ihop, man vill så mycket men hinner så lite.
Det viktigaste i mitt liv nu är ändå barnen och det är det enda som räknas...så ursäkta om jag är kass på att höra av mig o bestämma träffar osv. Jag vill men räcker inte till och prioriterar min familj!
Tro nu inte att jag är osocial och knappt går utanför dörren, det gör jag! :)

Igår hade vi vänner här på grillning...det var myyyys!!! :) Man är trött men får massa energi från människor man gillar. Barnen badade och härjade. Theo var supertrött o bad tillslut om att få gå o lägga sig..hehe..när hände det senast?! Har märkt att det blir bättre o bättre me avundsjukan o han mår bättre..såå skönt! :)

Nu ska jag beställa förstoringar på mina två hjärtan..de ska förgylla vår sovrumsvägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide