Snurrar...

...i huvet på mig.
Känns som att jag är världens tråkigaste männsika att umgås med. Ler inte, skrattar inte... Iaf inte som förr. Känner mig bitter och sur men vet inte varför..borde inte livet fått sin mening nu iomed barnen?
Det är ju inte som förr..inget är som förr. Men jag vill heller inte ha det som förr förutom väääldigt enstaka gånger. Känner mig ful, inga kläder passar...hur ser min kropp ut egentligen? Helt förvandlad och vill inte visa mig ute...eller inne för den delen. Har inga kläder som passar och håret är fult klippt (min superduktiga frisör var sjuk vid mitt besök).
Kändes som att jag fått tillbaka urinvägsinfektionen häromdagen o det har fortsatt på Kolmården. Men..hur lätt är det att då dricka mycket och gå på toa när man behöver??
Dessutom med två barn som är som plåster på mig båda två. Hinns ju knappt med hemma.
Känner ingen matlust men vill ändå äta godis och skit... Jättebra för figuren!

Idag har jag försökt få Oscar att sova sen 9 imorse.. Lyckades tillslut vid 22..?!!! Han har såklart somnat till ca 10-20 min men sen vaknat. Gnällt hela dagen nästan..känns det som. Jättekul. Not!
Han har växt som en dåre sista tiden och vi tror att han kan ha lite växtvärk..därför han gnäller så förbannat. Tråkigt är det iaf.. Synd om honom som har ont..hade själv mycket växtvärk som liten.
Hans kurva har gått käpprätt upp men hoppas den planar så han blir lite mer nöjd med livet!
Theo går mig på nerverna. Är gratis varje dag, varje timme. Vill ha min uppmärksamhet och jag förstår honom men vad ska jag göra?! Kan inte dela på mig.

Tur att vi får en heldag för oss själva, utan barn, i Örebro på lördag. Där ska jag shoppa mig lycklig med pengar som inte finns men..måste unna mig själv nåt anars går jag under snart.
Hoppas jag hittar nåt som sitter bra!! Inte lätt..vet inte när jag gjorde det senast. Det dumma är att man vet inte kvalitén förrän efter första tvätten.
Ska iaf bli skönt o ladda batterier o umgås med vänner o förhoppningsvis shoppa...  :) 



 

Kommentarer
Postat av: Anette & Nellie

Kramen på dig !

2011-07-29 @ 09:08:51
Postat av: Johanna

Inte så konstigt att känna sig nere med allt vad två barn kräver - och i denna värmen! Sen spelar ju inte alltid hormonerna i samma lag efter graviditeten heller, så jag håller tummarna för att du känner dig bättre snart :) Kram!

2011-07-29 @ 17:04:50
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Iris

Tack snälla ni! Mår bättre...det går upp o ner men är alltid skönt att spotta ut det då o då! :)

2011-07-29 @ 21:05:28
URL: http://precissomdetar.blogg.se/
Postat av: Lotta

Usch ja sådär känner nog alla sig ibland. Jag kan bli galen på folk som varje dag, helst två tre ggr/dag har status på Fejjan: "jag har världens bästa familj" "jag älskar min man och mina bar såååå" "åååååvajagärnöjdichlyckligöveralltidettaunderbartfantastiskaliv!!!" den du! Haha. någon gång då och är ju helt ok men man kan faaan inte ha det så bra jämt! Jaja, hoppas att topparna i livet blir fler och fler. Stor kram på dig

2011-07-30 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide