O så lite fler..

...det märks att jag inte bloggat på ett tag. Har en del bilder! :)


Tacka gud för Mariebergsskogen! Där kan man slå bort några timmar. Lungt och harmonsikt barn får man också!


Öhh..vad händer här?! Hahaha..roliga getter!


Sötaste killen i mammas famn... :)


Den här toppenbra värmaren fick vi av finaste vännerna! Tack Camilla o Erik...jag vet att du läser... ;)


Grill en lördagkväll.. Sitter i kvällssolen vid nylagda muren och nya trappen som Robin grejat med!


Jordgubbslandet hamnade vid slänten i en rabatt. Bra plockhöjd!


Snyggt va?! Har tagit bort lite dret såsom träd och buskar...blev kanon!! :)


Fångade ett snett men gulligt litet leende!


Fiiina älskade barn...


Mina fina killar!!


Trollsländorna gillar vårt altantak...


Lille körven vägde 4450g på sin 4-veckorsdag.. Gött att han äter och mår bra!!! :)

O tillsist vill Robin att jag ska blogga om vår nya tv..haha.. Själv är jag ganska ointresserad! ;)
Den är snygg, typ..en Sharp LED 46tum. Bra bild och sådär.. :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide