Nästan ensam...

...bara jag och Oscar hemma! Rätt skönt faktiskt. Men det kändes lite i hjärtat när vi lämnade Theo hos farmor. Han har blivit lämnad en del på sistone o har varit rätt mycket överlag för honom.
Han är totalt förändrad som person. Har börjat slåss..främst mot mig och lillebror får lite tjuvnyp då och då.
Vill inte lämna honom själv med Oscar än. Inte för att jag tror att han skulle göra nåt när han ärr själv med han..det är nog mer när jags er på.. Men ändå. Känns inte bra.
Theo tycker nog att han tagit hans mamma o pappa ifrån han lite...stackarn. Men försöker så gott jag kan med att visa att han betyder minst lika mycket...även om lillebror tar lite tid från oss.
Nu har jag i stort sett slutat amma. Känns sköööönt!!
Även om jag absolut hade kunnat fortsätta om det hade funkat. Men delamma passar inte just nu...jag vägrar!
Har inte tid ork lust.. O nu när han får flaskan då och då så tappar han det ordentliga suget.. Han amma o sen släpper han efter en stund o så håller han på. Precis på samma sätt som Theo gjorde...bara det att jag då fortsatte tills ongen va 7 veckor. Galet! Varför gjorde jag det?!!
Så nu har jag mer tid över till Theo också.. Bara plus alltså!! Ett liitet minus är att han får aningens jobbigare med bajserit. Men men...får hoppas det är ovana och att det går över! :)

Har iaf fått en jäkla massa egentid!! Så jag planterade en blomma jag köpte häromdagen..o sen åkte jag till bergvik. Tänkte shoppa loss men hittade såklart inte ett dret!! Jo ett par byxor som jag måste lämna tillbaka.
Kom hem o grejade..o så rensade jag garderoben!!! Såå gött!
Struntade i byxor o sånt...jag kan ändå inte prova dom. Kommer inte i dom än. Min kropp ser liiite annorlunda ut efter 2 graviditeter.. :(
Positivt är ju iaf att jag redan väger under inskrivningsvikten. Kan tänka mig att det är som jag vägde precis innan jag blev gravid och det är ju gött! Men egentligen kvittar det...formen på kroppen är ju absolut inte densamma än. Magen är svullen och slapp och hållningen är inte den bästa. Röven har dessutom försvunnit!
Inte snyggt alls ju!! Hahha...

Imorrn blir det storhandling och grill med vänner på eftermiddan! Ska bli riktigt gött!! Gött o fylla upp kyl o frys och gött att träffa folk! :)
Idag har jag vart lite sugen på partaj...inget värre utan ta en öl o bara prata o umgås. Får väl styra upp nåt.. :)

Dags att inta sängen...inatt utan Robins hjälp. Hoppas det går bra och att lilleman sover gott. Han har iofs sovit nästan hela dagen så vi får väl se hur det blir med det... :/

Måste säga grattis till Älskade vännen Frida och hennes Per som fått en liten Elsa... Hon är jättesöt och Oscar har fått sin första (påtvingade) kompis!! :) Längtar tills vi ses! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide