Jo men hej...

Jag lever...eller nåt! ;) 
Jag kan inte riktigt beskriva hur det är med 2 barn...tiden går så fruktansvärt fort!! Hinner knappt gå på toa.. Inte könstigt jag fick urinvägsinfektion! ;) Haha.. Nej men det är stressigt mest hela tiden...skulle vilja stänga av telefonerna, sätta 2meter högt staket runt huset och bara VARA.. Vara med min failj och ta vara på denna tiden.
Inte lätt...det känns som om Robin är mer borta än hemma...som om andras grejer är mer viktiga än våra.
Uhh...fick ett lite smått sammanbrott häromdagen. NU är det bra liksom..nu måste vi prioritera vår familj och speciellt våra barn!!!

Idag känns det bättre iaf och vi har vart en sväng till ÖoB..handlat och haft mamma, syster och bror här o grillat. :)
Mysigt värre!! Blåbärspaj blev det till efterrätt...som i lördags. Gött de!! :)
Det bästa av allt var att Theo somnade utan protester..ok, några smååå.. Underbart!!
Han har varit oregerlig sista dagarna. Har slitit mitt hår...o även Robins.. ;)
Igår var Maria o Leo här o hälsade på. Tanken var att killarna skulle få leka av sig och ha roligt. Ojoj...så fel man kan ha..haha. Visst blev det bättre på slutet men Theo grinade från det att de kom in till en halvtimme innan de gick.. Tråkigt! Inget man sa hjälpte och så fort Leo ville ha en leksan så skulle Theo ha den..o så höll det på.
Trotsålder deluxe!!! O om det blir värre än såhär då vette katten om jag inte måste läggas in..haha..
Tror det är en blandning av trots och att ha blivit storebror. Det sliter ju även på Theo som är helt slut på dagarna.
Så just nu är det lite tufft att vara 2-barnsförälder!
Tack gode gud att Theo har bra dagar,,,idag har han tack o lov vart riktigt snäll i jämförelse. Jag försöker ösa beröm över honom i hopp om att han inte ska känna sig utanför eller åsidosatt på nåt sätt, men det är svårt när han är olydig mest hela tiden..... Hoppas på bättre tider!! :)

Imorgon ska jag klippa mig på morgonen. Inte en dag försent! Jises vad långt och osnyggt det är nu,, Då ska Robin ha barnen och jag ska ta en sväng på stan efter. Ska köpa 2 nya album och nåt fint papper och klistermärken typ stjärnor. De ska Theo få varje gång han kissar på potta eller toa. Får se pm det hjälper till...
Nu är det lite då och då. Visst, vi har inte vart så väldigt konsekventa heller.. Får bli skärpning! :)

Ska även till doktorn med Theo imorrn. Han snarkar som en hel karl!! O vi misstänker polyper eller möjligen allergi. Får se vad hon säger. Blir väl en remiss till Öron Näsa Hals kan jag tro.. Skönt att vet vad det beror på iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide