zzzzzzzzzz

Kvällen i¨går var jättelyckad!!! Vi käkade fläskfilé och bacongryta med klyftpotatis...sallas o bröd. Till efterrätt blev det bananasplit..en favorit!! :) Det var gött!!
Drack lite öl o drinkar..spelade roliga spel..guitar hero o singstar. Pratade pratade o pratade..o vips så var klockan 03.40!!

Gick väl o la mig 04...men kunde verkligen inte somna...var jättetrött men knepigt att sova själv i huset och förmodligen övertrött.. Somna vid 06...lite väl sent!!!
Vaknade 8.30..låg o drog mig till 10..hmm..skumt..

Städade o plockade undan..tvättade och torkade golven som var kladdiga..! :)
Theo kom hem..han fick mat o somnade.. Vi åkte till Marie och Leah o myste och lekte..käka lite cheesecake..mums..
Åkte hem och käkade mat...monterade på cykelsitsen sen tog jag o Theo premiärturen till konsum. Handlade och vinglade hem igen..
HAr vart hemma o lekt och sen nattat Theo... NU är jag JÄTTETRÖTT!!!!!

Sängen skriker efter mig nu....kanske får i mig en smörgås först..imorrn väntar jobb 8-17 o på tisdag 9-19..så ingen vila ingen ro här. Bäst att ladda upp med energi i form av sömn nu då.. :)



Kommentarer
Postat av: marie

Gillade han och sitta där bak?

2010-05-16 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide