Mat mat mat...

Förbereder kvällens middag...det kommer bli goooottttt!!!!! :)
Har städat o grejat hela dagen...det har ju bara regnat så ingen målning för min del blev det. Hmm...inte såå ledsen för det faktiskt. Robin har målat i garaget o det är ju inte det största så han fick stå själv medans jag storstädade. Han e nog inte heller ledsen över den fördelningen.. ;)

Tittade ut förut när jag torkade golvet...o ser att det börjat växa nåt i landet!! Hur e de möjligt?? Måste ut o titta snart...kan ju vara nåt löv som lagt sig mitt i så-linjen...säkert säkert..annars återkommer jag med bildbevis!

Tror jag har allt tills ikväll nu iaf...ska snart åka o hämta hem Theo!! Så man får gosa lite inna  de åker till Färjestad. :)

Ha en bra kväll..det kommer garanterat vi ha!! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag läser ju egentligen på onsdagar, men jag ska kolla med Henki om vi kan trixa lite :)

2010-05-15 @ 18:37:33
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide