En gnällfri dag!!!! :)

Man kan ju knappt tro att det är sant.. ;)
Theo har varit gnällig mest hela tiden sista veckorna..jätteglad ena stunden för att i nästa surna till..ja tänk om man kunde hoppa in i deras kläder o få veta vad som försigår där inne. Då skulle man nog inte irritera sig lika mycket. Men det är vääldigt påfrestande med ett barn som är missnöjd mest hela tiden.
Jag kom på idag när jag såg att hans jeans hade blivit väldigt korta..att han kanske har haft växtvärk!!?! Det är ju inte helt otroligt då det känns som att han har stuckit iväg lite på längden.. O sen tänder på det. Jag tror det är 4stycken kvar nu..heja heja!! Det är svårt o verkligen känna om de sista 2framtänderna har kommit upp då han e j*****t snabb på o bita mig när jag stoppar in ett finger. :)

Idag har jag varit ledig och jag o Theo har spenderat dagen på tumanhand heeela dagen! Först tog vi lite sovmorgon (Gött!!..då jag kom hem 00.30 igår...) sen gjorde vi oss iordning. Han var tom glad när jag duschade!! (Aldrig hänt förut)..Efter det gick vi ut på tomten och greja lite, satte lite sockerärtor i lannet..o gick på lite sightseeing ovanför tomten och bortåt. Där fanns det massor med vitsippor och Theo sa -Omma omma... :)


Theo hjälper Mamma med trädgårdslandet!


Det händer saker med alla växter i trädgården... Här är det em syrén..tror vi iaf! :)


Theo spanar in bilar samtidigt som han plockar blommor..


Sen var det dags att gå in för att käka lunch och Theo skulle sova middag. Moster Sofia kom under tiden Theo söv..o sen även min kära Faster!
När vi lekt inne ett tag efter att de andra gått ville Theo ut igen...man märker det när han går o hämtar skor o ytterkläder..haha. Jag hade redan planerat att gå till skogen med han så det fick det bli..han käkade lite på kottar o sprang runt. Pekade på alla vovvar o hade det roligt!
Sen tog vi vägen förbi lekparken..det tyckte Theo var skoj.. Förutom gungorna. Alltså han älskade att gunga i höstas/vintras.. O nu är han  livrädd för att gunga!! Shit då förstår man att vi har vart till lekparken alldeles för lite. Stackarn..haha.. Det tråkiga e att det är skitdåliga lekparker här på Kroppkärr..har visserligen bara vart på 2..men vet inte vart de andra kan vara o om de e nåt bättre. Synd med tanke på alla barnfamiljer som bor här!
Platsen finns verkligen..men det är väl brist på pengar igen då.. Synd!


Fräsch??!! Stegen upp är ju rent av livsfarlig..


Älskade barn!


Mamma gungar o Theo vill gå hem! :)

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Malina

Det finns den lekparken korten är tagna i + den nära erat hem. Annars är det på stockfallet eller lorensberg. "Det var bättre förr" kan jag verkligen säga som ändå är uppväxt på eran gata. Trist att det blir så. Det borde bli bättre och bättre med åren tycker jag. Kram Malin

2010-05-06 @ 01:38:27
URL: http://fruandren.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide