Husrenovering...

Renoveringen fortsätter.. Mamma jobbar..pappa och svärfar renoverar.. Theo är hos farmor! :)

Såhär såg det ut i helgen..det går framåt..fort!! :):)


Vägg i hall borta, resultatet blev som vi tänkt. Större! :)


Grundmålat en gång. Ska spacklas o slipas och grundmålas igen. O inte vet jag varför de för den ordningen. Men bra blir det ju hursomhelst! :)


Bli inte ledsna nu..men den fina tapeten är nu ett minne blott.


Vardagsrum/avställningsplats/matplats


Vårt sovrum får golv lagt. :)


Klart!!! Jippie..snart är det beboligt!! :)

Detta var allt för nu...ögonlocken är tunga trots att jag "bara" jobbat...Robin är ännu inte hemma.
Ville slipa väggarna för att spackla igen..o sen kunna slipa imorgon. Ska förmodligen lämna tillbaka slipmaskinen så det är bäst o passa på medans vi får låna den. :)
Har iaf gjort mat till honom när han kommer hem.. Theo har varit hos sin farmor hela dagen och där ska han vara till o från i 2 veckor! Hans andra hem..haaha..han känner sig säkert lika hemma där som här så ofta som han e där.. :) O Farmor får vara extramamma ! De gillar hon det! :) Eller hur?! :) O Theo också för den delen..

Nu ska jag lägga mig och läsa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide