trögastesidanistan.nu

Har försökt att logga in x antal ggr. Nu så..några minuter efter läggdags kommer jag in.
Det är helt enkelt inte meningen att jag ska blogga! :)
Skickade ett mob-inlägg iaf..på världenst finaste Theo!! Blåare ögon får man leta efter..

Idag har jag jobbat..har varit dött dött dött. Har på nåt vänster svårt att få upp tempot då..gillar när det är mer folk..får mer gjort då. Men liite har jag allt hunnit med...ett skyltfönster blev gjort.
Känner mig inte alls varm i kläderna..men de andra sa att det blev snyggt...sen om det var för att va snälla eller för att de verkligen tyckte det vet ja ej..hahhahha.. :)

Ni vet när man betalar med kort..tex VISA, MasterCard osv..så drar man kortet i en kortläsare. Vissa kortläsare har även ett "hål" för kort med chip. Det har inte vi. Men lik förbaskat så försöker de stoppa in kortet i hål som inte finns..haha. Då brukar jag säga lite trevligt att de får dra kortet som vanligt. Till svar får jag som oftast:
-Jahaaaa..har ni inte chips???!! .........Nej vi har inte chips..men på Konsum! DÄR har de chips..
 (Det sista är naturligtvis inget jag säger)
Vi har det roligt på jobbet!! Har ni?! :)

Nu är det dags för skönhetssömn och jag hoppas Theo vaknar mindre inatt..har strukturerat om välling o så..så natten tills idag vaknade han "bara" 3ggr och fick kvällsvälling 1gång. Men bara 75ml..inte 100ml och majsvälling som det varit sista tiden. Fasen att det ska vara så svårt! Vi som hade på G att han sov hela nätter.. O så blev han sjuk..jajja..men nu e han frisk..bara lite tänder på G tror vi.

Ha de gött alla..!
KRam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide